לעמוד הבית
050-8307442 03-9032319 הנרקיס 46, מושב חגור

למה לי משחק עכשיו?

משחקי גיבוש בחוץODT , IDT, חדרי בריחה, סדנאות גיבוש, סדנאות בישול, סדנאות ריקוד וסדנאות תיפוף.

גם אתם הלכתם לאיבוד בסבך הסדנאות?

אגלה לכם שסדנאות אלו ואחרות עוסקות בסופו של דבר בנושא שכל ארגון מקדיש לו משאבים רבים של זמן וכסף: עבודת צוות ושיתוף פעולה!

כמובן שישנה מטרה נוספת של גיבוש ויצירת אווירה טובה אולם, גם אלו ברוב המקרים נועדו למטרה המרכזית – תפוקה טובה יותר בארגון. תפוקה זו מתקבלת כשיש עבודת צוות טובה!

לא סוד שפעמים רבות קל לנו יותר להיות עם עצמנו – לקבוע מטרה ולחתור לעבר מימושה בכוחות עצמנו. במצב זה אף אחד לא מפריע לנו: אף אחד לא מאט אותנו, אף אדם לא משנה לנו את הדרך או את היעד.

אבל, בארגון כמו בחיים, המציאות איננה סטרילית. כל העת נדרש חיכוך עם עובדים אחרים שיתמכו בהתקדמות לעבר המטרה. במציאות זו עלי להבין את הסיטואציה: מה המטרה, מי השותפים שלי, ובאיזו דרך כל אחד מהם מקדם אותי.

משחקים ביום גיבוש

בני אדם פועלים בדפוסים שהוטמעו בהם עוד מינקות. לא תמיד אנו ערים ומודעים לדפוסים אלו שעשויים לעכב אותנו או לחבל לנו בדרך אל המטרה המשותפת.

אז למה לי סדנא עכשיו?

הסדנאות מדמות לנו מצבים בהם נדרשים בדיוק אותן מיומנויות הנדרשות לי במסגרת עבודתי ומאפשרות להתנסות בדפוסים שונים וחדשים.

בסדנאות המשחקים של סמרטווד אנו מייצרים מציאות "מדומה" בה נדרשים המשתתפים לא פעם להביא לידי ביטוי מיומנויות שונות מהדפוס הטבעי להם. בשונה מהתנהלות בעולם האמיתי, כאן אין משמעות לניתוח של הסיטואציה. בהתאם למטרה (פיתוח יצירתיות, עבודת צוות ושיתוף פעולה, מיומנויות תקשורת וכו') יקבעו הכללים והחוקים במשחק ואלו מכתיבים את הצורך לפעול בצורה מסויימת. דרך ההתנהלות של כל משתתף במשחק היא דרך ההתנהלות שלו בתחומי חיים אחרים. לפיכך, דרך החוויה המשחקית ניתן לזהות מאפיינים ודפוסים, להעלות אותם למודעות וללמוד מכך לגבי ההתנהלות שלי בתחומים נוספים.

בואו ניקח דוגמא קיצונית של עובד משימתי ועצמאי שלא אוהב לשתף פעולה עם אחרים כלל. במסגרת "חוקי" המשחק הוא נדרש לבנות קוביית סומה המורכבת משבעה חלקים. כל אחד מן החלקים נמצא אצל אדם אחד בקבוצה. משתתף מעין זה, שבדרך כלל רואה רק את עצמו נדרש הפעם "להיעזר" בשאר המשתתפים כדי לממש את המטרה המשותפת – לבנות קוביית סומה עם כל חבריו לקבוצה.

כמובן ישנן עוד דוגמאות רבות כיצד "לגרום" ולהניע אנשים לפעול בדרך חדשה שתקדם  את יכולותיו לפעול עם ולמען בעת ובעונה אחת. אז אם נחזור לכותרת – למה לי משחק עכשיו? התשובה ברורה: המשחק מאפשר להעלות למודעות דפוסי עבודה ולהטמיע מיומנויות עבודה חדשות למען רווחת הארגון ובסופו של דבר גם לרווחת העובד.

חשוב לזכור שמשחק הוא מקום מוגן, כיוון שאיננו משפיע על מהלך החיים שלנו, (בין אם נצחנו במשחק ובין אם הפסדנו, נהנה אך, התוצאה לא תשפיע על מהלך חיינו)  דרך המשחק ניתן לתרגל ולרכוש מיומנויות חדשות. היות ואנו מרגישים מוגנים במשחק, קל לנו לוותר על "ההגנות" שלנו ולהיפתח לדברים חדשים, להתנסות ולתרגל ועל ידי כך לרכוש מיומנויות נוספות לחיים.

אנו בסמרטווד, מציעים מגוון סדנאות ופעילויות הדורשים שיתוף פעולה ועבודת צוות, ומסבירים כיצד לרתום את חבריי לפעילות משותפת, והכל באמצעות משחק!

אולימפיאדת חשיבה – פעילות odt עם משחקי חברה וחשיבה ענקיים מעץ

שינוי מסלול מחדש  – סדנה לפתרון בעיות באמצעות חשיבה יצירתית שיתוף פעולה ועבודת צוות, באמצעות משחקי חברה וחשיבה קטנים

מוזמנים להתקשר לגלי – 0502468797 ולהזמין?

הלקוחות שלנו

aig
alonim
am
ana
bait
begin'
bezeq
cisco
clalit
elbit
hinuch
hp
isracard
isrotel
itung
Layer-32
materna
migvanim
ness
or
pastoral2
reali
rimon
shahaf
srom
teva
ti
ur
yarok
דילוג לתוכן