לעמוד הבית
050-8307442 03-9032319 הנרקיס 46, מושב חגור

סדנאות לעבודה בצוות

סדנאות לעבודה בצוות

על עבודת צוות יכולה ליפול או לקום הצלחה. הרבה פעמים בית עסק כולל מספר מחלקות, כאשר לכל מחלקה תחום התמחות שונה. עם זאת, חשוב מאוד שכל אחד יידע מה קורה אצל השני, ולו על מנת למנוע כפילויות, טרטור של לקוח, או עיכוב של הוצאת פרויקט לאור. מכאן שאם יש קצר בין חברי הצוות השונים, הרי שכבר מדובר בבעיה משמעותית שעלולה לתקוע מקל בגלגלים. במקום להעביר חילופי האשמות, יש לטפל בבעיה, ואיזו דרך יותר מתאימה מאשר להתחיל לשחק?!

20140719_115025

 

 

מנצחים במשחק

חברת "סמרטווד" מציעה סדנאות לעבודה בצוות. מדובר על סדנאות העצמה שנועדו ליצור אינטראקציה בין חברי הצוות, לגרום לאדם לסמוך על כוחה של הקבוצה לבוא לקראתו, לסמוך על חברי הצוות שיחלצו על מנת שניתן יהיה להמשיך להתקדם וכדומה. חברת "סמרטווד" מחזיקה מבחר מרתק של משחקי עץ. בין היתר יש משחקי שולחן לצד משחקים ענקיים, והיא יודעת לתפור משימות ואירועים עבור מגוון צרכים, יעדים וגילאים שונים. מכאן שאם מבקשים לטפל באיכות עבודת הצוות- כל שיש לעשות זה לפנות לחברה, בטלפון 050-2468797, לציין דגשים ולחכות בציפייה ליום בו כולם הופכים להיות שווים, כולם מורידים מסיכות וחוזרים להיות ילדים, כך שכל שהם מבקשים זה לנצח במשחק. נשמע מעניין? הרימו עוד היום טלפון וקבלו מידע נוסף!

הכרה יותר מעמיקה של חברי הצוות

"ניתן ללמוד יותר על אדם משעה של משחק, מאשר משנה של שיחה" (אפלטון) במשחק יש איכויות שלא ניתן למצוא במשימות אחרות. משחק איכותי כולל הנאה, מעורר את המחשבה, מדגדג את חוש היצירתיות ומלמד שניתן לבקש עזרה. כמו כן בסיטואציה כמו משחק, ניתן להכיר רבדים שונים של החברים לעבודה, ומכאן שניתן ליצור חברויות יותר עמוקות ואף ללמוד על האיכויות הייחודיות של כל אחד מחברי הצוות. מכאן שבטריטוריה של משחק אין מעמדות אלא יש מטרות, ואם בחרתם בקטגוריית סדנאות לעבודה בצוות, הרי שאתם צפויים למצוא מגוון פעילויות מהנות ומועילות במיוחד.

יוצאים לדרך

חשוב לציין שחברת "סמרטווד" בונה עבור כל צורך וחברה את מערך הפעילות שלה, כך שכל צוות עשוי לעבור חוויה מעט שונה. עם זאת, כן יש דבר אחד שניתן להבטיח- הצוות הולך לשחק, ליהנות ולחזור למחרת הרבה יותר מאוחד. יוצאים לדרך?!

 

הלקוחות שלנו

aig
alonim
am
ana
bait
begin'
bezeq
cisco
clalit
elbit
hinuch
hp
isracard
isrotel
itung
Layer-32
materna
migvanim
ness
or
pastoral2
reali
rimon
shahaf
srom
teva
ti
ur
yarok
דילוג לתוכן