לעמוד הבית
050-8307442 03-9032319 הנרקיס 46, מושב חגור

תכנון ואסטרטגיה עם משחק חשיבה

תכנון ואסטרטגיה באמצעות משחק חשיבה

כיצד ניתן לפתח כישורים מורכבים כמו תכנון ואסטרטגיה באמצעות משחק חשיבה?

רבים מאתנו אינם מייחסים חשיבות רבה לחשיבותו של המשחק ולתרומתו לחייהם של הילדים. אולם בפועל משחק הוא הרבה יותר מסתם הנאה צרופה ובעזרתו הילדים רוכשים ארגז כלים של כישורי חיים אשר ישמש אותם גם במשחק עצמו וגם בחייהם כמבוגרים.

פיתוח יכולות תכנון ואסטרטגיה באמצעות משחק חשיבה

משחקי חשיבה אומנם היו קיימים מאז ומעולם, אולם רק בעשורים אחרונים נתגלה כי המשחק מפתח אצל הילדים כישורים אשר יכולים להשפיע על חייהם גם בעתיד, כל שכן על תחום עיסוקם. אין זה סוד כי ישנם משחקים אשר דורשים תכנון והפעלת חשיבה אסטרטגית, ובכן, על פי מחקרים שונים, תכנון ואסטרטגיה באמצעות משחק חשיבה, אלו הן מיומנויות נרכשות שיכולות להוביל לפיתוחן של יכולות ניהול מתקדמות וכל זאת בעזרת משחק בלבד.

כישורים הנרכשים דרך משחקי חשיבה משמשים את המנהלים הבכירים ביותר בשוק העבודה

אז נכון ישנם משחקים אשר לא דורשים מאתנו השקעת מחשב מרובה, אלא רק פרץ של דמיון ויצירתיות. לעומתם ישנם משחקים אשר חוקיהם דורשים מאתנו כישורים מורכבים יותר כמו למשל, נטילת סיכון מחושב, תפקוד תחת מצבי לחץ, התמודדות עם דינמיקה ושינוי, זיכרון משופר, בניית אסטרטגיה ודבקות בה, תכנון של כמה מהלכים קדימה, ראיה מרחבית, פיתוח טקטיקות משחק שונות וכן הלאה. תכנון ואסטרטגיה באמצעות משחק חשיבה אלו הם כישורים נרכשים אשר מובילים את המשתתפים לא פעם לפתח מיומנויות אשר בגיל הצעיר רלוונטיות למשחק עצמו, אולם בעתיד, יכולות לקחת את הילדים רחוק בחיים ולשמש אותם בעולם המבוגרים, כל שכן בתחום התעסוקה.

התחילו עם משחקי חשיבה כבר בגיל הצעיר ותוכלו להשפיע על עתיד ילדיכם באופן משמעותי

היתרון במשחקים הוא שהם מהווים כלי יעיל לפתוח כישורים כמו תכנון ואסטרטגיה על ידי ניסוי וטעייה, באופן שמאפשר לילדים לצבור ניסיון בלי לקחת על עצמם את הסיכונים הכרוכים בצבירת ניסיון מחוץ לגבולות המשחק.

ככל שעושים זאת בגיל צעיר יותר, וכמובן תוך התאמת אופי המשחק ומורכבותו לגיל הנכון, הרי שאלו כישורים שיתפתחו יותר ויותר עם הזמן ועם הלמידה. אימון מוביל לשלמות זהו משפט ידוע, בעזרת חשיפת ילדים למשחקי חשיבה ואתם לאתגרי חשיבה, אנו בעצם מובילים אותם לפתח ולהפעיל תכנון ואסטרטגיה לטובת ניצחון במשחק החשיבה, כישורים בהם יוכלו להשתמש מאוחר יותר בתחומים אחרים בחיים, ובעזרתם להגיע לעמדות בכירות או לתפקידים ניהוליים.

10% הנחה על משחקי חשיבה – לרוכשים דרך האתר! הקישו בקופון 0502468797

Smartwood הוקמה מתוך האמונה כי בעזרת משחק ניתן לגלות כישורים טבעיים חבויים, לפתח יכולות מיוחדות ולהעצים את הביטחון באופן משמעותי. קנו גם אתם משחקי חשיבה מורכבים כגון: סוליטר, איקס עיגול תלת ממד, בריקדה, הראשון למלך ועוד ותוכלו מחד להעביר זמן איכותי ומגבש במשותף ומאידך, לאפשר לילדים לפתח תכנון ואסטרטגיה באמצעות משחק חשיבה.

 

 

הלקוחות שלנו

aig
alonim
am
ana
bait
begin'
bezeq
cisco
clalit
elbit
hinuch
hp
isracard
isrotel
itung
Layer-32
materna
migvanim
ness
or
pastoral2
reali
rimon
shahaf
srom
teva
ti
ur
yarok
דילוג לתוכן