לעמוד הבית
050-8307442 03-9032319 הנרקיס 46, מושב חגור

רברסי – משחק זוגי

רברסי – משחק לחיזוק הקשר זוגי

כיצד משחק כמו רברסי יכול לשכלל את יכולות הניהול שלכם או להחזק את הקשר הזוגי?

רברסי הוא משחק חשיבה פופולרי אשר מיעוד לשני משתתפים. ברמה הבסיסית המשחק כולל לוח וחיילים אשר לכל חייל שני צבעים – שחור ולבן. במהלך המשחק על כל אחד מהמשתתפים להניח חייל על הלוח, בצבע הנבחר ולאחר מכן להפוך את כל החיילים מהצבע הנגדי שנמצאות בין החייל שהונח לבין חייל נוסף מאותו הצבע, כאשר המטרה של כל משתתף למלא את הלוח בחיילים מהצבע שלו בלבד.

בעזרת משחק זוגי כמו רברסי ניתן לפתח כישורי ניהול מתקדמים

רברסי, בדומה למשחקי חשיבה זוגיים אחרים, הוא משחק שקיים כבר מאות שנים ומלבד ההנאה שניתן להפיק ממנו, הוא עוזר לשני המשתתפים לפתח כישורים טבעיים הטמונים בהם עד לכדי מקסימום, כמו למשל כישורים הדורשים תכנון ויכולת חשיבה אסטרטגית. ישנם מחקרים המעידים כי אצל אנשים אשר נוהגים לשחק במשחקי חשיבה זוגיים על בסיס קבוע, יאופיינו בכישורי ניהול מאוד מפותחים, אותם לא פעם רכשו באמצעות המשחק. ברברסי למשל, כדי לנצח יש לחשוב בצורה אסטרטגית, לתכנן כמה מהלכים קדימה, לשמור על משמעת עצמית ואף להתמודד עם שינויים תוך זמן קצר, שאלו אכן תכונות אשר מאופיינות עם מנהלים בדרגות ניהול בכירות.

עבור ילדים, הרי שהמשחק מעודד אותם לפתח חשיבה יצירתית וניהולית כבר מגיל צעיר ומוביל אותם לכדי פיתוח כישורים מחשבתיים גבוהים במיוחד. תוסיפו לכך את העובדה שמשחקים בזוג והרי שהמשחק תורם גם לאינטראקציה החברתית ולפיתוח התקשורת הבין אישית.

לא לילדים בלבד – משחק להעשרת הזמן הזוגי

היתרון במשחקים כמו רברסי הוא שאינם מיועדים אך ורק לילדים אלא שגם מבוגרים יכולים להפיק מהם הנאה מרובה, לרבות זוגות בשלבים שונים של החיים. בין אם אתם יוצאים לטיול משותף, בין אם לחופשה בצימר או בקמפינג ובין אם לפיקניק זוגי, משחק זוגי כמו רברסי יכול להעביר לכם את הזמן בהנאה מרובה. לא פעם בחופשה זוגית ישנו זמן פנוי אותו יש למלא בדרכים יצירתיות, כאשר אין דרך טובה יותר מאשר לשחק יחד במשחק זוגי וכך ללמוד על היכולות אחד של השני בזמן משחק, לפתח תקשורת קצת שונה, וללמוד על כישורים אותם לא זכיתם להכיר על בסיס היכרות יומיומי.

אך חשוב מכך, המשחק מאפשר לבני הזוג לתרגל סיטואציות מתוך החיים עצמם ולהכיל במסגרתו התמודדות עם נושאים בזוגיות ולמצוא להם פתרונות – בלי שההתמודדות הזו תחלחל לחיי הזוגיות, אלא תישאר במסגרת המשחק בלבד.

רברסי הוא משחק זוגי המיועד לכל מטרה ויכול לפתח מגוון של כישורים בדרך חווייתית ומהנה. רכשו עוד עכשיו את המשחק ותוכלו ליהנות מ10% הנחה הטבה מיוחדת המיועדת לקונים דרך האתר! הקישו בקופון 0502468797.

הלקוחות שלנו

aig
alonim
am
ana
bait
begin'
bezeq
cisco
clalit
elbit
hinuch
hp
isracard
isrotel
itung
Layer-32
materna
migvanim
ness
or
pastoral2
reali
rimon
shahaf
srom
teva
ti
ur
yarok
דילוג לתוכן