לעמוד הבית
050-8307442 03-9032319 הנרקיס 46, מושב חגור

פעילויות לפתיחת שנה

פעילויות לפתיחת שנה

חזרנו מחופשת הקיץ, טיילנו, שיחקתי, נהנו ובעיקר נחנו. אנו מתרגשים לקראת פתיחת השנה החדשה, אבל אנו יודעים שלחלק מהתלמידים לא תמיד הכי קל. בנוסף יש את החששות לחזור לכיתה, לחברים ולהסתגל מחדש ללימודים. המעבר מחופשת הקיץ אל בית הספר יכול להיות מאתגר, לכן חשוב שנפתח את השנה עם חיוך על הפנים. אז איך נעשה את המעבר הזה בצורה הכי קלה ונעימה?

בשביל זה אנחנו כאן איתכם. מגוון פעילויות  לפתיחת שנה, ליצירת גיבוש, לחיזוק ובניית קשרים מעבר לשעות הלימודים.

1. משחקים שמחברים- כשמו כן הוא, פעילות קלילה, מגבשת, מצחיקה ובעיקר מהנה. פותחים את השנה בצורה הטובה ביותר. עם דגש על היכרות מעמיקה, איך לפתח קשרים אחד עם השני, מה התכונות שאני אוהב בחבריי, מציאת נקודות השקה משותפות. כל אלו, על מנת לעורר שיח ועניין גם לאחר הסדנא ושעות בית הספר. את הסדנא אנו מעבירים באמצעות מגוון משחקי חברה מדליקים ואנרגטיים, ביניהם משחקי עץ, כדי לעורר עניין ושיתוף פעולה של כולם. (מתאים בעיקר לכיתות חדשות ז' י')

2. קופסאות בריחה מעץ, פסיכולוגיה חיובית- אם בא לכם תלמידים מאושרים ושמחים בפתיחת שנת הלימודים, פסיכולוגיה חיובית זה בדיוק בשבילכם. פעילות כיתית מגבשת, מאתגרת, עם כלים פרקטיים לאיך להיות מאושרים יותר, החל מתום הסדנא.

יצירתיות- פעילות כיתית מגבשת, מאתגרת, עם המון חידות של חשיבה מחוץ לקופסא, פיתוח יצירתיות וקבלת כלים לפתח חשיבה יצירתית החל מתום הפעילות.

3. הפנינג משחקי ענק מעץ- שלל תחנות מיוחדות, משחקים חברתיים ואתגרי יחיד ענקיים, משחקים זוגיים קטנים, אתגרי יחיד קטנים, רצפתיים ועוד. יוצרים אווירה מחשמלת ואירוע לא פחות מוואו!

 

 

פעילות לפתיחת שנה
פעילות לפתיחת שנה
פעילות לפתיחת שנה
פעילות לפתיחת שנה
פעילות לפתיחת שנה
פעילות לפתיחת שנה

 

 

 

הלקוחות שלנו

aig
alonim
am
ana
bait
begin'
bezeq
cisco
clalit
elbit
hinuch
hp
isracard
isrotel
itung
Layer-32
materna
migvanim
ness
or
pastoral2
reali
rimon
shahaf
srom
teva
ti
ur
yarok
דילוג לתוכן