לעמוד הבית
050-8307442 03-9032319 הנרקיס 46, מושב חגור

למה חשוב לעשות פעילות גיבוש עם משחקי חשיבה לצוות שלך?

כולנו אוהבים לשבור לפעמים את השגרה, לשנות אוירה ולהתפנק.

כולנו אוהבים שמשקיעים בנו, וכמובן עולנו אוהבים לבלות יחד ?

לגלות את הכישורים והיכולות של הצוות

הצוות שלך מורכב ממספר אנשים שעובדים יום יום אחד עם השני,

בדרך כלל כל עובד מתעסק בעבודה שלו, בצרכים שלו ולא תמיד יודע ומבין על מה כל אחד בצוות שלו אחראי.

בכדי להיחשף ליכולות ולכישורים של כל אחד בצוות, לראות כיצד עבודת צוות ושיתוף פעולה משפיעות על הצלחת הקבוצה, למנוע מתחים ולייצר הרגשת שייכות לצוות ולארגון , כדאי לעשות פעילות גיבוש וfun  שידאגו לשמור על אווירה טובה, פתוחה ומגובשת, וכאן באה לידי ביטוי הפעילות לצוות שתעשה את העבודה.

הפעילות מביאה לידי ביטוי את הכישורים והיכולות של כל המשתתפים. באמצעות המשחקים, המשתתפים רואים את  נקודות החוזקה אחד של השני, יכולות החשיבה האסטרטגית, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות. יכולות שביום עבודה רגיל, לא תמיד אפשר להבחין בהם תוך כדי עבודה. במהלך הפעילות המשתתפים יחשפו  אותם ויוכלו להשתמש בהם על מנת לייעל ולשפר את תהליכי העבודה ביום יום.

פיתרון בעיות באמצעות חשיבה יצירתית

באמצעות הסדנאות לפיתוח החשיבה היצירתית תוכלו להרוויח שני הצלחות במחיר של אחד? גם לגלות צדדים חדשים בעובדים שלכם, לפתח יחד עמם את החשיבה היצירתית, לסער מוחות, להציע פתרונות חדשים לבעיות קיימות ולנסות דרכים חדשניות לפתרון בעיות בארגון. וגם על הדרך לגבש את הצוות ולשפר את האווירה

מה יוצא לי מזה?

יתר על כן, ככל שתשקיע יותר בצוות שלך התוצאות יגיעו. המשתתפים ירגישו שיש להם מקום שבו דואגים להם מעבר, מעשירים אותם, משקיעים בהם יהיו מחוברים יותר לארגון וערכיו וירגישו צורך להוכיח את היכולות שלהם, להשקיע להצליח ולתת מעצמם.

באמצעות הפעילויות הצוות יצבור חוויות משותפות, יכיר לעמוק, יתגבש, ויגיע למחרת עם חדוות עשייה גדולה. עובד שמגיע בבוקר עם אנרגיות גבוהות, יהיה אפקטיבי יותר בעבודה, קשוב לשאר הצוות וללקוחות, יוכל להתגבר בקלות על אתגרים יום יומיים ולשתף יותר את הצוות בחווית ההצלחה. כך האווירה בצוות תהיה בטוחה כיפית ופתוחה תאפשר לצוות לשתף באתגרים ובהצלחות וללמוד יחד, לאחד כוחות להביא תוצאות טובות יותר לארגון.

אז למה אתם מחכים? פנו לסמרטווד והזמינו פעילות מגבשת עוד היום?

הלקוחות שלנו

aig
alonim
am
ana
bait
begin'
bezeq
cisco
clalit
elbit
hinuch
hp
isracard
isrotel
itung
Layer-32
materna
migvanim
ness
or
pastoral2
reali
rimon
shahaf
srom
teva
ti
ur
yarok
דילוג לתוכן