לעמוד הבית
050-8307442 03-9032319 הנרקיס 46, מושב חגור

ימי גיבוש לחברות

יום גיבוש לחברה – מי באמת צריך את זה?פעילות ביום גיבוש לחברה

מנהל או קולגה מספר לך שהוא מוציא את העובדים ליום טיול, אז למה כולם עושים זאת והאם זה באמת יעיל?

מטרת יום הגיבוש הוא בראש ובראשונה ל"שבור" שגרה. כאשר אנו "שוברים שגרה" משתנה האווירה ונוצר חלון הזדמנויות להטמעת מסרים וערכים מגוונים: פיתוח חשיבה מחוץ לקופסא, חיזוק עבודת צוות, ריענון המוח, אפשרות  להיכרות טובה יותר ואישית של חברי הצוות וכמובן מפגש חוויתי ללא לחצי העבודה היום יומית.

אחת הדרכים להשיג את כל המטרות שהזכרנו היא לשחק. מבוגרים נוטים לייחס משחק לילדות. לא פלא שבמחקר שערך דן לסרי פילוסוף ואיש חינוך ישראלי, כאשר שאלו ילדים בגיל הגן. מהו מבוגר? איך לדעתכם הם הגדירו מבוגר? התשובה של ילדי הגן היתה: "אנשים שלא יודעים לשחק", כשהזכירו להם כי גם המבוגרים היו פעם ילדים, אז ילדי הגן ענו: "הם שכחו".

אז האם שכחנו לשחק, או שפשוט לא קיבלנו את ההזדמנות ?פעילות יצירתית תוך כדי יום גיבוש

מדוע שכחנו לשחק? מחקרים מוכחים כי אם אנו רוצים להטמיע משהו חדש, לתרגל או ליצור משהו חדש, הדרך הטובה ביותר לבצע זאת היא באמצעות משחק. לכן לא פעם אנו רואים בימי הגיבוש לחברות נעשות פעולות ODT שמעבירות מסר כזה  או אחר.

לימי גיבוש בדוגמת משחק משותף ישנה חשיבות רבה. לדוגמא: בכוחן של ההפעלות ע" משחקי חברה וחשיבה מעץ לשעשע ולאתגר את המשתתפים ובכך להעלים תחושת המבוכה, לחבר בצורה מהירה ואפקטיבית בין השותפים למשחק ועוד. כמו כן, משחקים הנערכים בקבוצה, גורמים לחברי הצוות לשתף פעולה ולכן נחשבים למאוד יעילים להגברת עבודת הצוות ולחידוד האינטראקציה הבין אישית.

תרגול באמצעות המשחק מטמיע את עבודת הצוות ומאפשר לצוות להשתמש ביתרונות עבודת הצוות כגון: השגת יעדים יחד, השלמה של חברי הצוות אחד השני – כל אחד מביא את הכישרון והיכולת שלו לטובת המשימה. הגנה על הקבוצה מפני קבוצות אחרות והעיקר הנאה – "טובים השניים מן האחד". אין ספק שעבודה בסביבה נעימה משותפת ובאווירה טובה משפיעה על השגי הקבוצה.

אנו מזמנים אתכם להפיק יום גיבוש עם חברת smartwood עיקר פעילות הגיבוש מתבצעת באמצעות משחקי חברה וחשיבה מעץ ענקיים וקטנים. במהלך הפעילות  המשתתפים נהנים ומכייפים, על הדרך תוך כדי משחק המשתתפים מתרגלים עבודת צוות, שיתוף פעולה, חשיבה יצירתית, תקשורת בין אישית ועוד.

IMG_0073

 

 

הלקוחות שלנו

aig
alonim
am
ana
bait
begin'
bezeq
cisco
clalit
elbit
hinuch
hp
isracard
isrotel
itung
Layer-32
materna
migvanim
ness
or
pastoral2
reali
rimon
shahaf
srom
teva
ti
ur
yarok
דילוג לתוכן