לעמוד הבית
050-8307442 03-9032319 הנרקיס 46, מושב חגור

ג'נגה – משחק חברתי

מה הופך את המשחק ג'נגה לכל כך פופולרי כבר שנים רבות?

מי היה מאמין שמשחק המבוסס על מגדל של לבנים יכבוש בסערה את העולם ויגרום להנאה מרובה לילדים ולמבוגרים כאחד? אם לא שמעתם עליו, אולי עכשיו זה הזמן, היות וג'נגה הוא משחק שאתו תוכלו להעביר אחר הצהריים של כיף והנאה, מה גם שהוא מתאים לכל גיל ולכל זמן.

מה העיקרון של המשחק?

בונים מגדל על קרקע יציבה כאשר בכל קומה מונחות שלושה לבנים בזווית של 90 מעלות ביחס לקומה מתחת. המטרה היא בכל פעם להוציא לבנה אחת ולהניח אותה בראשו של המגדל, מבלי לגרום לקריסתו. המשחק דורש טקטיקה וריכוז רב, שלא לדבר על מוטוריקה עדינה הנדרשת בשלבים המתקדמים, היות וכל תזוזה הכי קטנה, עלולה לגרום לקריסתו של המגדל ובכך להפסד של מי מאלו המשתתפים. במשחק שלנו יש אתגר נוסף הלבנים בצבעים שונים ויש לזרוק את הקוביה ולהוציא לבנה בצבע שמורה הקוביה.

את משחק הג'נגה ניתן לשחק ביחד עם כמה משתתפים אשר כל אחד בתורו מוציא לבנה. בסופו של דבר אי אפשר להימנע מהבלתי נמנע והמגדל ייפול לקול תרועות קהל המשתתפים. כילדים היינו נוהגים לשחק בקוביות כאשר העיקרון המנחה היה לבנות לגובה עד שהמגדל נופל, רבים אינם זוכרים זאת, אולם בגילאים מסוימים, היו ילדים שמתרוצצים בהנאה בגן, כאשר כל מטרתם היא להחריב את המגדלים עליהם שקדו אחרים. ג'נגה משלב בין שני העולמות ומאחד בין הרצון לבנות לבין הדחף להרוס ובכך מספק גם מענה ליצרים בכי בסיסיים ומביא אותם לכדי ביטוי.

פיתוח מכלול של יכולות בעזרת משחק אחד

ג'נגה הוא משחק רווי אקשן אשר מעלה על נס יכולות כמו זריזות ידיים, תכנון, חשיבה אסטרטגית, שיפור הקואורדינציה, ראייה מרחבית ואולי גם מכיל קצת קורטוב של מזל, מגוון של כישורים הנלמדים באופן יוצא דופן על ידי חדוות המשחק בלבד. בל נשכח שאחד היתרונות הגדולים ביותר של המשחק הוא שחוקיו אינם מסובכים ולכן ניתנים להבנה גם בגילאים ממש צעירים, כך שכל חברי המשפחה יכולים להתכנס לערב גיבוש איכותי והילדים יכולים להעביר ערב מהנה במיוחד, תוך תרגול של מצבים וסיטואציות שיעזרו להם להתמודד עם מצבים מקבילים של הפסד, ניצחון, קבלת החלטות ועוד – הכל במסגרת משחק שהשלכותיו אינן זולגות להתרחשויות עולם האמיתי, אך מסקנות הנגזרות ממנו אכן מסייעות לשחקנים להתמודד נכון יותר עם סיטואציות בהן הם נתקלים לאורך החיים.

אתגר מחשבתי

במידה ומשחקים משתתפים מבוגרים, למרות שלמשחק הג'נגה ישנם חוקים בסיסיים, ניתן לאתגר את המשתתפים על ידי הוספת חוקים חדשים למשחק כמו למשל משיכת קוביות רק עם יד אחת, משיכת לבנים רק מצדי המגדל במקום מהמרכז או בניית קומות חדשות על בסיס שתי לבנים בלבד. ניתן להגדיר לכל צבע של לבנה משימה/סיפור, שכל מי שמושך לבנה בצבע מסוים צריך לבצע. לדוגמא: מי שמושך לבנה אדום צריך לספר משהו טוב שקרה לו היום. האתגר לא פעם מוסיף קצת עניין ופלפל למשחק ומאפשר למשתתפים לחדד את היכולות שלהם וכן את כישורי המשחק בצורה יצירתית ומהנה.

בsmartwood אנו מעמידים לרשותכם את האפשרות להתנסות במשחק שכבש את העולם. ביכולתכם לקנות את המשחק ג'נגה מגדלים באוויר כבר עכשיו דרך האתר ולזכות בהנחה מיוחדת וחד פעמית!

הלקוחות שלנו

aig
alonim
am
ana
bait
begin'
bezeq
cisco
clalit
elbit
hinuch
hp
isracard
isrotel
itung
Layer-32
materna
migvanim
ness
or
pastoral2
reali
rimon
shahaf
srom
teva
ti
ur
yarok
דילוג לתוכן