מוטיבציה – כולנו מכירים את תחושת השליחות והמעורבות שיוצרת מוטיבציה, אבל לא תמיד יודעים כיצד לגייס אותה. בעולם הארגונים, כלים ליצירת מוטיבציה אצל העובדים הם כלים יקרי ערך.
עובד בעל מוטיבציה הוא עובד בעל תפוקה גבוהה, רעיונות מועילים, נוכחות נעימה ויותר מאלה, מדובר בעובד שנשאר – עובד שמחובר לארגון ומוצא משמעות בתפקידו.
בעידן שבו שימור העובדים הוא אחד האתגרים העיקריים של תחום משאבי האנוש, פיתוח מוטיבציה עומד בראש סדר העדיפויות. שימוש במשחק כאמצעי לניהול מפגש או ישיבה זו דרך להכניס מוטיבציה בעובדים שלכם, לשבור שיגרה ולעודד יצירתיות. גם 10 דקות של משחק יכולים לעשות שינוי.
אז במה אתם רוצים לשחק?