לעמוד הבית
050-8307442 03-9032319 הנרקיס 46, מושב חגור

הפעלות לימי גיבוש

הפעלות לימי גיבוש 

כולם אוהבים לשחק, בין אם מדובר בילדים ובין אם מדובר במבוגרים. בשני המקרים יש להשקיע מחשבה, כך שהמשחק יעניק הרבה יותר מרק חוויה מהנה, ולו כי ניתן להוסיף מגוון ערכים ואיכויות לשלל משחקים. מכאן שאם גם אתם עומדים לקראת ביצוע הפעלות לימי גיבוש ואתם מחפשים אחר אופק מהנה, שבין היתר כולל ערך מוסף ואף מלמד דבר או שניים- מומלץ לפנות לחברת "סמרטווד" שמתמחה במשחקי עץ!

התאמה מלאה לצד הנאה גדולה!הפעלות לימי גיבוש עם משחקים

כאשר פונים אל חברת "סמרטווד" עבור הפעלות לימי גיבוש, ניתן לחזור ליהנות מעולם המשחקים כמו ילדים, אך בין היתר גם להרוויח לא מעט. ניתן ללמוד כיצד לשתף פעולה, לעבוד יחד כצוות, לתכנן אסטרטגיה, לפתור בעיות, לפעול תחת לחץ וכדומה. כמו כן בחברת "סמרטווד" מקפידים להתאים כל יום גיבוש לפי הדגשים והמטרות של כל קבוצה, כך שמדובר בהתאמה מלאה, ומכאן שיום הגיבוש ייזכר לטובה לאורך שנים, ישפיע על הנוכחים ויסתיים בחיוך גדול.

מוזמנים לגלות את כוחו של המשחק!

חשוב להבין שלמשחק ביום גיבוש יש חשיבות מרבית. בכוחו של משחק לחבר בין כלל אנשי הצוות, לאתגר, להוביל למחשבה מחוץ לקופסא, לשעשע, ללמד את חברי הקבוצה דברים על עצמם ועל חבריהם לעבודה, (דברים שלא היה ניתן לגלות בשגרה היומיומית), ובכוחו להטמיע את עבודת הצוות באווירה קלילה, מהנה ויצירתית. מכאן, מבלי ששמים לב, ניתן לפתור בעיות, ליישב מחלוקות ולהיפתח אחד לשני באופן יותר כנה ואמתי.

משחק מרתק מלמד ומחבר!הפעלות לימי גיבוש עם משחקי חשיבה יצירתית

חברת "סמרטווד" מתמחה במשחקי עץ בעלי ערך מוסף, ושמה לה למטרה לגבש בין אנשי הצוות, תוך הטמעת ערכים חשובים. מומלץ לציין מהם היעדים והמטרות, ולאפשר לחברת "סמרטווד" לבנות עבורכם יום גיבוש מוצלח ומהנה. בין היתר ניתן ללמוד להשיג יעדים, לפעול אחד למען השני ולהשלים אחד את השני (כל אחד בזכות היתרונות הייחודים לו), כאשר הכול נעשה באווירה טובה לצד משחקים מרתקים. נסכם ונאמר שאם מחפשים אחר ערכים כגון הנאה, יצירתיות, שיתוף פעולה ופיתוח התקשורת הבין אישית- מומלץ ליצור קשר עם חברת "סמרטווד" עוד היום! בטלפון 050-2468797, ספרו על אופי החברה והמטרה, וביחד נבנה יום גיבוש מהנה ומוצלח, חשוב וערכי!

 

הלקוחות שלנו

aig
alonim
am
ana
bait
begin'
bezeq
cisco
clalit
elbit
hinuch
hp
isracard
isrotel
itung
Layer-32
materna
migvanim
ness
or
pastoral2
reali
rimon
shahaf
srom
teva
ti
ur
yarok
דילוג לתוכן